Alla inlägg under maj 2010

Av fizzyfizzy - 7 maj 2010 23:23

... fast jag vart inte borta så länge men.


Förut idag spydde jag igen. 1 burk nutella, pasta med lax och 4 mackor. e u w.

Och. Det luktade spya i hela huset. e u w.

Jag tänkte först inte spy, men mådde så in i helvetes illa. Verkligen. Och det gick faktiskt över när jag spytt. Men nu mår jag illa igen. Det känns som att jag ska kräkas. Jag hatar att spy, när jag inte gör det med flit. Inte för att jag gillar det annars heller. Men ni fattar. Åh.


Är ensam hemma. Sedan klockan 19.00 typ. Jag uuundrar vart dom tog vägen?


    

Av fizzyfizzy - 5 maj 2010 20:19

Jag tar en paus. Från bloggen. Från denhär bloggen iallafall. Får se vad som händer.



puss<3

Av fizzyfizzy - 4 maj 2010 15:06

Jag failade enormt med middagen idag. Lasagne, som jag är helt hbsdfoljbdslihnf  beroende av. Äckel.

Kcal intaget idag ligger på ungefär 860. ( Slå. Ihjäl. Mig. )


Sitter och dricker cola zero och har massa ångest.


fotat av mig.

     

Regnet smattrar mot rutorna och det känns som höst. Vill bara kura ihop mig till en boll och sova bort allting.

Cola zero och alvedon.

Av fizzyfizzy - 3 maj 2010 19:54

     

  

  

Av fizzyfizzy - 3 maj 2010 16:54

Matsuget var så stort att jag hoppade upp och ner. Hej 3 mackor och 1 clementin.

Jag klarar inte av mig själv ibland. Tog 3 alvedon, och 6 andra skumma värktabletter. Jag vet inte varför.

Jag mår illa.



Fet och äckligt meningslös.

Kan inte riktigt fokusera blicken längre. Tabletterna har börjat verka nu tror jag.     


Pussokram.

Av fizzyfizzy - 3 maj 2010 15:09

In hitills:

Frukost: -

Lunch: Hamburgerbröd (var tvungen att äta, fast tog bara bröd som tur var.)

Middag: Wokgrönsaker och panerad kolja.

ca 500kcal, ska äta en clementin och ngt till kvällsmat oxå.

 

Ut:

"Vårvandring" med skolan. Hejdå 860kcal!  


~


Jag gick mesta av tiden med S. Fast ett tag gick jag med W och hans kompisar. Däribland J.

Sedan åkte jag samma buss som J. Höll på att få värstaångestanfallet. På med hörlurarna och in i min egen värld. Bet mig ashårt i knogen för att inte börja hyperventilera. Ville bara springa bak till honom i bussen och sätta mig brevid han.  He he   . Det hade inte slutat bra.


MEN. Något posetivt; Jag köpte ingen choklad inne i affären. Bara cola zero. Yey för mig typ. C:


Av fizzyfizzy - 2 maj 2010 21:05

Fredags:Kärlek suger verkligen. Något enormt. Och jag är svag och det slutar med hetsätning. Sedan hänger man över toan 1 timme. Skojskoj. Efter det gick jag ut och paniksprang i 1 timme.Sedan på fredagskvällen kom min bror. Vi har haft det jätteroligt, som vanligt. Maten låg på ungefär 1600kcal (jag orkar inte må dåligt när han är här.) både i fredags och igår.Idag...Åkte brorsan. Har ätit för mycket. Ångesten för maten i helgen kom ikapp mig. Ångesten för imorgon smyger sig på. Fanfanfan. Okej. Vi ska ut och gå med skolan - bra! Okej. Jag ska gå i samma "grupp" som J. Typ. Mindre. Bra. In: ca 750kcalUt: ca 300kcalDagens tips: I veckan när jag stod i lunchkön tänkte jag " Äh, liiite pasta kan jag väl ta? " Och gissa vad? Mattanten häller på OLJA i pastan. För att den inte ska klibba ihopsig. Men. RAPSOLJA. SNÄLLA. Tror ni jag åt pastan då eller? knappast.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards